Slut på semester

Och verkligheten kom inte ikapp, jag tror jag är supermannen och kan leva utan sömn. För midsommar, som jag skulle vara lugn på, slutade med att jag inte sov något alls och drog direkt på jobbet klockan sju på lördag morgonen. Inte en bra combo kan jag säga, men det gick! Inte skulle jag dricka heller, kan inte lita på mig själv längre. Det var iaf en jätte bra kväll :) Mat och mys hos Michaela sen fest hos Lovisa sen afterparty hos Michaela igen, ganska blåst man är egentligen.. Securitas kom igen! Hoppas det styrdes upp bra, haha. Sedan efter jobbet på lördag åkte jag hem och sov hela dagenkvällen och natten ;D skönaste natten med sömn ever. Sen var jag även och jobbade idag, men imorn är jag ledig :)

AWESOME.

Men dags att lära sig gränserna yao?! Trodde dom var skrivna i de flesta hjärnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0