Studenten 2010

Ska försöka göra en sammanfattning av min studenthelg. Förberedelserna började i onsdags och fortsatte på torsdagen, och jag var skapligt bakfull sedan onsdagen, klarade inte av att hjälpa till så mycket som jag borde ha gjort. Lite vekt men men.. På torsdagkvällen kom Johanna och sov med mig, tog nån lugnande och somna tillslut :D Klev upp halv sex, gjorde mig klar och for till Isabelle, åååå spola tillbaka tiden. Sedan drog vi till skolan till klockan nio för stipendieutdelning och sedan mingel och betygsutdelning, bra jobbat av mig, fick ju superbra betyg! Tillbaka till Bella och där fortsatte partyt, sedan ner mot tåget, och duggregnet kom, mys! Blev lite på lyset där när jag kom till Borgaparken men kött fyfaaan va kul de va :D Gled lite på stan i finbil med Johanna, sedan hemåt till klockan tre då maten skulle börja serveras hemma.

TACK TILL ALLA SOM KOM OCH GRATULERADE MIG PÅ MIN STORA DAG!

Senare drog jag, Johanna och Bella hem till Emma och de skulle göra sig lite fin (: Sedan vidare till Maja på studentförfest :D Mycket folk, trevligt! Sedan fick jag och Johanna skjuts till stadt där det var rätt så tråååångt om man säger så. Sjukt kul :D Sedan sov jag i stan och pappa kom och hämtade mig runt 10 på morgonen, hem och sova nån timme innan man skulle in i duschen och sedan fixa hår smink och fotografering :D Ovanligt pigg var jag ändå på lördagen. Det blev ju uselt väder, men inte är man missnöjd för de, det blev ingen parad in men vi satt där inne och drack vår champagne och njöt, blev lite smått påverkad innan fotograferingen, men hoppas kortet blev bra ändå, haha! Sedan dricka lite till och mingel, sen fick vi sätta oss till bords :D Peter Siepen som toastmaster och DJ! Rätt god mat, inte perfekt men kan inte begära så mycket mer! Å pengar gick det..

Sedan vart det vals, min baldejt hade dragit och jag fick låna Elins ;D tack för de, haha! Sedan blev det stadt med Bella de sista två timmarna :D Sedan när alla skulle dra på köpmanberget drog jag till Bergsjö med min nya baldejt, med buss, insane xD Pappa fick en chock när han skulle hämta mig i söndags men de bjuder man ju på ;) Sedan glömde jag mobilen där och fick idag åka och hämta den, helt sjukt handikappad man blir utan mobil.

FYFAN SPOLA TILLBAKA TIDEN :') Vill göra allt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0