åååå friday tomorrow :)

ÄNTLIGEN, veckan är snart mot slutet! (: det är inte så långt tills vi åker hem nu. Bara 7 dagar! Ska bli skönt. Mitt huvud är alldeles slutkört varje dag tackvare allt skrik från barnen, döööör! :P Idag badade jag igen med dem, så varmt och skönt i poolen!

Nu vill jag åka hem till mina käraste! Johanni, Michaela och Annapanna, dom behöver nog mig mer än barnen på bidwell! haha ^^, Dock synd att älsklingsJohanni åker till Spaninen på måndag och jag kommer hem på fredagen. Då blir det några veckor till innan vi får ses! Completely addicted of you darling <3

Kollade nyss på american pie the book of love, fortfarande rolig (: haha! Har även börjat läsa twilight böckerna.. Beroendeframkallande, jatack! Men det gör inte mig något, nyttigt att läsa lite.. Så tiden går lite fortare.






Men det är ändå roligt att vara här, men borta bra men hemma bäst!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig darling <3

2010-03-25 @ 22:59:18
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0