avskedsmiddagen som blev utgång som blev..

En sömnlös natt. Så jag sitter nu här och uppdaterar bloggen efter att precis ha kommit hem (: Nyktert på krogen är underskattat! Gick på ming först och käka trerätters, sen CH där vi tog drinkar tills dom stängde pga sjukdom.. VIP! haha. Sen vidare till bockarna (: Så var vi där ända till stängning och sedan klassikern zappata. Sen drog vi till Iggesund och där fick jag kramas lite med Johanna :D Sen skjutsade jag hem Victor och här sitter jag nu. Utan sömn, hur ska detta gå? Tur att resan är lång, så man hinner sova ett litet tag.

åh, johanni kommer sakna dig! OCH VET DU VA, jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Johanniii

JAG ÄLSKAR DIG! Saknar dig redan! Men vilken jävla toppen kväll fredagen blev alltså :D hade grymt roligt! <3

2010-03-14 @ 20:42:41
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0