en dag som inte blir bra, någonsin

Idag har det varit väldigt jobbigt, alla barn är förkyld och smittar mig. Dom slickar på mig och jag får kräkreflexer, blä. Sedan är det aldrig tyst, jag får huvudvärk. I lördags var vi ut, på "the jolly farmer" var som bockarna! Erik lyckades att söva borta och ska nu få åka hem imorgon, vilken klant! Även att jag och Evelina bokade tid för brassevax tills nästa onsdag, smärta! Medan Frida ska göra nagelförlängning.. Kommer dö av smärta.

Idag är jag lite arg också, men det tänker jag inte ta tag i nu!!!

Gör mig lycklig och glad någon?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk på mig så blir du glad :D <3

2010-03-24 @ 22:58:47
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0