en liten sak och vulkanen fick utbrott..

Jag tog ett bad med ytterst lite vatten och fick en utskällning som heter duga. När en sak kommit fram fick vi också skit för allt annat som var fel på vår vistelse här:

- Vi tar för mycket plats i kylskåpet & frysen
- Jag och kvinnan i huset har tydligen ingen personkemi och hon hade svårt att nå fram till mig och mannen trodde att detta berodde på att jag "fört" med mig skabb medvetet in i deras hem (Vilket jag inte gjorde, det var av ren slump att jag fick för mig att det kunde vara skabb).
- De ogillar att vi gör lunch hemma själv på helgen.
- Vi utnyttjar dem, tycker de. (De sa; "Känn er som hemma" plus att de får betalt).


Sedan det som absolut är värst är att de säger att jag inte ska ta illa upp eller bli ledsen, men vaffan det är helt jävla omöjligt! Grät mig till en "astmaattack"



OCH VARFÖR SKA MITT MISSTAG DRABBA DE ANDRA?! Vad i hela helvetet gör det om man tar ett bad med lika mycket vatten som om man skulle ha duschat?

Jag är så sjukt förbannad och ledsen. Så nu måste jag vända mitt humör och min huvudvärk med en stor alvedon och mitt nylockade hår. Dags för karaoke med de andra (:

JAG VILL HEM NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0