En sådan tisdag, som inte borde finnas.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, JAG HAR RESFEBER. Hur packar man för tre veckor? Det går inte, jag orkar inte. Jag vill bara sitta med Johanni och dricka frozen strawberry margaritas. Inte tänka på vad jag ska ha för kläder de närmasta tre veckorna. JAG FÅR PANIK. UK, soon, here I come.


Sen en liten sammanfattning av helgen;
Jag och Johanna gick ju ut "som vanligt" haha. Stadt, var lite tråkigt faktiskt denna gång, men jag var inte på mitt bästa partyhumör, haha. Jag var också otroligt chockad typ hela kvällen. Det är ju fan fantastiskt hur folk kan förändras, jag kommer alltid vara chockad xD Men kvällen slutade iaf hos Lars, vi efterfesta med fulsprit, sen vid 4-5 tiden däcka väll jag i sängen, men Johanna kom ju efter stund och myste med mig. Tur att jag alltid har roligt med Johanni. Bakismaten blev min speciallitet, allt kraffs som fanns över, pommes korv och champisar.. HAHA!

Och det som komma skall;
Bockarna imorgon, den sista utgången på väldigt länge för mig och Johanna. Det kommer jag sakna. Men det är kanske så att min lever skulle må bra av ett break, vad vet jag.





Ett kort från våran dag som modell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0