Första dagen på bidwell brook school!

ÅH, det har varit riktigt trevligt att gå runt på alla praktikplatser idag :) Till sist kom jag äntligen till min också, efter en god lunch på the country table! Där jag praktiserar hjälper jag till att ta hand om skrikiga nioåringar med "special needs" DOM ÄR SÅ SÖTA. Det kommer bli så otroligt kul :) Stortrivs redan. Men saknar Johanni väldigt mycket och annapanna och michaela lite ;D saknar järngänget, så som vi var en gång för några månader sedan, precis innan verkligeheten kom ikapp.

Just nu sitter jag ensam på rummet där vi bor, Evelina och Frida har inte kommit hem än.. Undra vart dom är, vilsen kanske? haha! Dom skulle ju komma hem så skulle vi dra till Asda sen, shoppa en massa, lovely!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Miss U <3

2010-03-17 @ 13:31:32
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0