Resfeber

Åh, resfeber! Imorgon klockan kvart i sex ska vi samlas och därefter dra vidare mot arlanda, för att ta flyget till UK. Jag dör! haha. Det är så skönt att veta att man inte har något att göra under tiden vi är där och efter när vi kommer hem, då praktiken börjar. Så underbar känsla.

Och för att säga något om onsdags;

Jag och Johanna drack massor av Margaritas och vi lessnade. Vi drog ner på 3b ganska tidigt, vilken var bra eftersom det var så mycket folk där redan vid nio. Vi käkade en pubmacka (: Min inställning var att jag skulle ta de lugnt, men så blev det iaf inte. Det är ju en klassiker för mig numera. Men vi sov i lägenheten på södravägen och vaknade med världens huvudvärk. Det var iaf superkul (: På slutet inne på 3b så dansade vi och jag har nog aldrig svettas så mycket, det var så sjukt varmt där inne hela kvällen.

Och nu ska jag;
Ta det lugnt ett tag framöver (: Som det ser ut nu, är det studentkryssning den 9onde maj för min och Johannas del :D Dessa tre veckor som jag spenderar i England ska bli en viloperiod och sedan när jag kommer hem för att praktisera likaså. Tänkte ta tag i mina böcker som ska läsas.. Det borde finnas tid för det i England!
Men nu ska jag vara hjälpsam hela dagen, jag ska först hjälpa pappa att klyva ved sedan hjälpa Fia att tvätta bilen! Sedan ikväll blir det finmiddag med Johanni, avskedsmiddagen. JAG DÖR :(



I'm addicted! <3



Kommentarer
Postat av: Johanniii

Åhhhh bilden HAHA :D Ja nu får du vila upp levern så kör vi all in när vi ses igen ;) Pekingsoppan kommer sitta fint ikväll!! :D

2010-03-12 @ 14:29:48
URL: http://visslajohanna.blogg.se/
Postat av: DG

UK så roligt hoppas att ni får en trevlig resa

2010-03-12 @ 14:38:58
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad ska du göra i UK?=)

2010-03-12 @ 14:41:47
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag ska praktisera på en skola för utvecklingsstörda (:

2010-03-12 @ 16:52:33
URL: http://mikapelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0