Vaken alldeles för tidigt.

Jag har ingen aning om vad jag gör vaken nu, men vinden blåser så sjukt mycket utanför mitt fönster så jag kan inte sova. Sedan gick jag och la mig alldeles för tidigt, sådär skoltidigt, klockan åtta igår kväll. Men nu är det äntligen onsdag (: Så istället för att bara ligga i sängen att dra sig ska jag mysa lite prison break i soffan! Sedan blir det frozen strawberry margaritas med Johanni, åh jag längtar! Även att jag drack upp mit vin igår, rester från i lördags. Första gången det var riktigt gott med vin faktiskt (:

Packingen är nu klar, bara sminket kvar som ska ner i resväskan. Hoppas jag packade rätt och smart. Det som inte packades ner får köpas.. T.ex. bikini, gummistövlar och finstövlar. Men dock, ska jag vara super ekonomisk i UK. MÅSTE!!!!!!





Seså, taggad till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0