Det känns som jag lever i skuggan

Men jag är glad, men önskar att jag fick bestämma bara den här gången om hur det skulle vara. Jag vet inte varför, men det bara känns så. Tänk om man ändå kunde se hur framtiden skulle bli ;) (kontrollfreak jag är, hahahah).

Imorgon ska jag tillbaka till skolan på typ hundra år känns det som.. Sen mot kvällen blir det en pubmacka sen karbad hemma hos mig med tjejerna (: Ska bli mysigt!

Nu är det inte långt kvar till studenten, imorn får vi mössan och idag fick jag hem studentskylten, vissa har ju det bra som får välja bild själv, höhö! Klänningen till balen klar och till tåget, skor fixat, smink och hår! Allt faller på plats :)

Jag ska försöka, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0