En nykter onsdag, tråkigt nog.

Idag ska vi vara riktigt duktig och vara nykter! Ska bara åka och käka, ska bli gott. Måste tänka på morgondagen och alla dagar den här veckan. Ska till och med vara nykter på karnevalen på lördag, ska nämligen jobba klockan tre på eftermiddagen, viktigt med alla pengar jag kan få just nu känner jag! För snart har man ju inte studiebidraget och inte pappa heller, säger han.. snyft. Fast vem vet hur lördagkväll slutar ändå, man vet ju aldrig med mig och Johanna, höhö. Måste fixa alla bilder från hennes kamera också, så jag kan lägga upp lite roliga här i bloggen :) Sen nu kom ju solen fram ganska lagom till kvällen också, kan inte bli bättre. Blev ju precis klar med etikuppgiften också, så himla skönt. Nu är det bara ett prov och två grupparbeten kvar, sen äre klappat och klart i skolan på ett tag.

Knäppte studentkort idag, tänker iaf låna Fridas idé med att skicka tillbaka dom, höhö. Nästa vecka blir det Järvsö med klassen, facketsdagar, jippi! Hoppas på god mat iallafall.

Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0