ett stort steg för mig men ett litet för dig

Att sitta ensam en måndagkväll som denna känns precis vad mitt liv behöver, kanske en tisdag onsdag torsdag fredag lördag och söndag också. Flyttade datorn ut till tvn, vilket betyder att mina slappa framför tvn dagar är tillbaka (jag orkar nämligen inte flytta datorn allt för ofta). Jag önskar jag fick ha sex med Jack Braff, han är precis den kille jag vill ha, inte allt för snygg, snygg kropp och urgulligt leende.

Jag satte upp mål idag för mitt liv, dom lyder såhär;

- skaffa bra utbildning.
- skaffa ett jobb jag trivs med.
- skaffa pojkvän.
- bilda familj.
- känna lycka.
- flytta (om inget får mig att vilja stanna).
- inga icke godkänt i betygen.
- aldrig ångra det som en gång fick mig att le.
- komma ihåg mina misstag och lära av dem.
- aldrig glömma att personerna som finns runt om mig verkligen bryr sig.

Sen såklart tänker jag ta en dag i taget, men jag vill göra något bra med mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0