Härlig helg :)

Fredag;
Jag och Johanna åkte till Anna och käkade med henne och Erik, tacos :) Sedan drog vi till staden och hem till Thomas för att senare dra på bockarna en sväng, jag fick köra den här gången, Johanna skulle jobba dagen efter så det blev lugnt, men självklart ägde vi scenen ändå ;D

Lördag & Söndag;
Johanna jobbade som vanligt, medan jag städade hela huset. Sedan blev det karbad med Johan och Jocke :) Sedan in till stan och utgång på stadt, tror jag aldrig varit med att det varit så lungt som det var i början, klockan var ju halv tolv och det kändes som om det var 20 pers där inne :P Sedan ordnande det upp sig. Kvällen slutade på järnvägsgatan och "togs sedan upp igen" på söndagen, vi gick på kebabhouse för att käka, sedan drog vi till lantmätargatan till Jonas där vi stannade över natten. Där bjöds det på tacos, film och en massa götta! En riktigt trevlig söndag, precis en sån man behöver.

Måndag;
Drog till skolan, fick skjuts med Frida därifrån öster :) Hade religion sen åkte jag med pappas bil hem, han är nämligen i Harsa med sina treor. Så nu är jag ensam tills imorn. Tog ett bad när jag kom hem, sen somnade jag några timmar. SÅ SJUKT SKÖNT. Vaknade och käka lite, sen nu sitter jag här och framför tvn :)
Även att min matersättning sen praktiken kommit in på kontot, kan säga att det satt så jävla fint just nu!! :D

Hoppas veckan har något trevligt att bjuda på, det är ju kortvecka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0