Helg :)

Då var det dags för helg igen! :) Ikväll blir det tacos mys med Anna och Johanna. Sen ska jag försöka ta tag i städning inför studenten här hemma, alltså den stora städningen som aldrig görs här hemma.. Sen blir det fest med Johanna som vanligt, man behöver knappt fråga längre vad jag gör på helgen. Så är det nån som har förfest och vill höja nivån lite så bara att ringa mig eller Johanna!

Jag var så trött igår efter besöket på bockarna nykter, så jag sov 15 timmar sammanlagt igårkväll/natt. Orkade inte ens prova min balfrisyr, var så sjukt trött. 

Funderar på att bada utekar imorn också, nån som är sugen att bada med de två bästa partypinglor i hudiksvall? Give me a call! Självklart har snygga killar första tjing!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0