jag älskar mitt meningsfulla liv, höhö

Åhåååå, nu kan man iallafall räkna skoldagar som är kvar på händerna!!! Jag älskar mitt liv. Ska fan på bio med Johanna på torsdag, sex and the city 2, gryyymt! Som Johanna sa igår, vi är ju som att vi vore tillsammans, man brukar ju säga att man går upp i vikt, det gör vi för vi käkar typ bara skit när vi är med varandra (fast vi går inte upp, men man tycker att vi borde).. Var in på skolan en sväng idag, lyssna på redovisningar och redovisade England, drog och käka, sen beordrade jag pappa att gå och betala balen så nu är det klart också. Sen har jag lämnat in religionsboken ;D Troligen så kommer jag och Johanna dra iväg på en kryssning veckan efter studenten, så sjukt taggad. Hoppas på finväder hela studenten och efter :D
Efter skolan drog jag och unnade mig jeansshorts, sen solning, måste ligga i nu på slutet :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin tisdag. :)

2010-05-25 @ 14:06:38
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0