runt hörnet liksom

Helgen gick som en vind... Hann med allt möjligt tycker jag. I fredags kväll jobbade jag sedan bara söv ja, och skönt var det! Sen upp tidigt som tusan på lördagen och göra i ordning vagnen inför karnevalen! Så jävla kul att åka :D Sjukt bra ljud, musik och snygga var vi! Synd att inte alla var med bara :/ Sedan drog jag hem och jobba kväll igen, pengar pengar!! :D Sedan lurade Johanna ut mig som vanligt, förfest hos Fia och Mats i stan, så sen det blev stadt och manis. Sen efterfest nånstans, sen sömn nånstans. HAHA! Sen återträff dagen efter med lite donken, gött! Sen senare bestämde vi oss för att gå på kina och ha finmiddag, uppskattat som fan, tog med oss maten hem och idag smakade den asbra! Vi gled runt en stund, tills jag satte i Melissa Horn skivan och det bara gick upp för oss hur glad vi var och vi åkte och köpte lite fika på hemköp pch drog sedan till en mer avskild plats och bara njöt av livet, det var så underbart och humöret var på topp. Idag är också mitt humör på topp, trots uppgiften om buddhism jag precis gjort klart! Senare ska jag in till stan och umgås med Johanna en stund, och handla nå kött som det var extrapris på idag, till studenten. DET ÄR FAN INTE LÅNGT KVAR NU. Hej ångest!
På onsdag drar klassen iväg på fackets dagar i järvsö, kommer bli grymt :D haha go mat iaf..







Alla är ju inte lika snygga som oss, höhö! :D



Skoj hade vi, och fler gånger vill jag åka flak iallafall, finväder, alkohol, mat och bra sällskap skulle va perfekt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0