studentångest..?

Drar en liten summering av helgen;

Fredag;
Mot kvällen crousade jag med Johanna och Bella i stan, åkte hem tidigt för att jag skulle jobba :)

Lördag & Söndag;
Jobb på morgonen. Sedan kom Johanna och hämtade mig hemma, så drog vi hem till henne i Iggesund och gjorde oss redo för grillfest med världens bästa väder hos min syster :) Det var riktigt nice. Sedan drog jag och Johanna ner på stadt och där träffade vi på min bror som bjöd oss hela kvällen, man har ju det bra ibland :D Sedan vart det hoppes och käka, tänkte åka buss hem med brorsan, men ändrade planer i sista stund.. Haha! Johanna kan ha hoppat över sömnen den natten medan jag sov ända till klockan 3 på eftemiddagen, från och till iaf. Sedan drog jag hem och sov 3 timmar till. Sedan drog jag till Johanna i hög och umgicks lite, drog på donken och hemköp, köpte lite gotta. Sedan inatt har jag sovit så jävla kasst! Förkylning och djävulskap.. Sedan hade jag prov imorse, gick väl sådär, ORKA! Hann även med en solning, skönt!

Sedan har man ju det bra och ska jobba ikväll och sedan vara ledig imorn, kan ju va nice :D

Karneval på lördag ftw ;D

Hoppas man inte är ensam om studentångesten.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0