Långhelg gillas!

Kan ju skriva en liten redovisning här ifrån sängen om vad veckan har gett ;D

Onsdag;
Hade två lektioner, slutade kvart i elva. Totaldissade städning av skolgård. Vilka tror dom att dom är?! xD
Åkte och solade lite, börjar ta sig nu, två ggr i veckan och jag är fit for fight till studenten! Drog hem, fixade i ordning mig. Drog in till stan, JC, för att vänta på att Johanna skulle sluta. Vi drog upp till Bella och Maja, sedan förfesta vi där. Kvart över nio var det världens kö utanför bockarna, har aldrig någonsin sett något liknande vid den där tiden. Kvällen spårade ur i vanligt ordning, lite slagsmål, lite mycket shots och lite annat gott.

Torsdag;
Dega sönder, drog på Amandas och käka lövbit. Sedan kom Anna och skjutsade hem mig och Johanna till mig, dags för karbad, proffs på de där nu vi ;D

Fredag;
Planering saknas, men kanske att det blir en sväng på bockarna ikväll, nyktert. Ska ju jobba imorn på Ica :) Sen på måndag ska jag jobba på sommarjobbet också, bli lite varm i kläderna :D Ska väll käka brunch nu, sen bara fixa och njuta av ledigheten. Kanske också plugga lite religion, vem vet.. haha! Imorgon ska jag och Johanna åka till syster grilla och festa lite. Ska bli nice :D

pssst, inte långt kvar till studenten nu, men jag längtar fan mer till löning nu än till något annat på planeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0