cola 0

Sitter och dricker cola zero, en miniburk som vi fick på yran! Får eftersmak av groggen jag blandade sista dagen där på yran, varm cola zero absolut vodka pear och schweppes russian, en riktig upplevelse! Sitter å tänker tillbaka å vill tillbaka både till yran on sunny beach! I'm a fucking alcoholic? Man är ju skadad, eller mer erfaren? Man får se det som man vill helt enkelt.

Igår bar det iväg till Uppsala för att Natta skulle fixa rum, vilket hon gjorde sedan blev det Max innan vi åkte hem! Sedan blev det en sväng på bockarna med Natta å Ante :) Kom hem rätt sent och började göra smörgåstårtor till pappa. Snäll man är, ibland iaf!

Ska alldeles strax iväg och jobba kvällnatt, sedan gör jag min sista dag på lördag! :D Känns sjukt bra! Än sålänge..!
Även att jag ska få en 160s säng :D Lycklig!

So long motherfuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0