Första dagen :)

Var på skolan igår i gävle, gick bra! Nollningsveckan har dragit igång och jag missar en del, det är ju svårt att pendla med nollningen. Men tänkte åka dit imorgon å ev stanna tills lördag innan jag drar vidare till Bollnäs :) Träffade några fler socionomstudernade i min nollningsgrupp, vikingarna! Riktigt kul ska det bli! :D Sedan på onsdag nästa vecka är det avslutningsmiddag å då är det långklänning som gäller, frågan är dock, vågar man ta balklänningen? Har ju bara en allt för sommrig långklänning annars.. Men får snicksnacka lite med de andra om hur dom ska göra! :D Sedan när jag åkte hem tog jag en fikapaus i iggesund hos bärgarn, med Camilla. Hon har ju fyllt år medan jag varit borta! Mysigt var de :) Sen skynda hem å göra mig klar inför en kväll på bockarna med Johanna och Noor! Var en helt okej kväll :) Hade inte ätit så värst mycket under dagen så var lite extra trött å slut!



Dagen har bestått av filmkik och lite mariokart, fick nytt idag till wii :D Iförd min lila vackra onepiece, lätt värt vartenda öre!!

Have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0