Vi säger OHAH teknovox, vi säger OHAH teknovox!

I fredags drog jag som sagt till Gävle, för att delta i nollningen! Hade en massa roliga stationer mitt i gävle med skändarna :D LJUD-Djurmemory, hur låter en vandrande pinne? Lite fiffigt. Sen hade vi livlina genom våra kläder.. Å sen var det dags för ett klädombyte mellan mig och Martin under ett påslakan mitt i stan.. Vi vann våran battle :D Störtlopp med fyra personen på ett par skidor, sedan kom en lavin på våran vackra sten, som blev i ett antal bitar, men med lite skändartejp var det fixat! Sedan framåt kvällen var det dags för förfest sedan gick vi allihopa (ganska lång parad) till kåren, grymt billigt å bra måste jag säga :D Sov i sätra hos Hanna, sjukt tack :) Sedan morgonsamlingen var det våran grupps tur att hissa flaggan å sjunga nationalsången.. Om man säger såhär så måste jag öva på både sången och hissa! HAHAH fick göra om typ 5 ggr. Kan inte riktigt med text förklara hur roligt det är, för man måste helt enkelt uppleva allt, för att förstå hur skändarna är! Sedan begav jag mig till Hällbo i Bollnäs för att umgås med familjen, lyskväll, brännboll och god mat! :)

Sedan nu sitter jag här å taggar inför en fortsatt nollning imorgon! :D På onsdag drar lektionerna igång, kursintro med mera! Är taggad som fan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0