Gävle, Bollnäs & Helg!

Hallilå! Denna dag har jag spenderat mestadels i bilen, antingen påväg till gävle, bollnäs och hem. Har varit och haft seminarium å som tur va gick de finfint :) Sen nu är jag på väg till syster i bollnäs, hon fyllde år förra helgen så vi ska gratta henne ikväll! :) Käka gott och mysa lite. Hann även med att inviga wayens coffee med Johanni! Det var super gott med en Chai latte och en minibrownie, hihihihi.


Sen nu tänkte jag ta helg, då jag gjort ifrån mig lite skolarbete, eventuellt en ledig vecka till veckan? ;D Wiho! Tänkte även tala om att imorn blir det fest i vanlig ordning, sen söndag ska jag på Julshow på hudiksvalls teater, där man kan se Gula hjälmarna spela och sjunga! Tror även jag ska ställa klockan så jag kan åka och träna imorgonbitti, för att sedan gå och ge mig själv lite belöning på bolaget, låter väl inte dumt?

Puss å kräm.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vart är festen? Jag vet av en... lite söder ut! Haha :-)

2011-12-02 @ 22:19:25
Postat av: Mikaela

Jaha, söderut som i sunny beach hoppas jag då... :D

2011-12-03 @ 16:45:44
URL: http://mikapelah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och med Sunny Beach menar du nog Lår Viken :-D

2011-12-04 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0