Myskväll hos min bror med familj!

Jobbade natt, så jag sov ända till 15 idag. Sen blev det en myskväll med Mats, Fia, Märta och pappsen, med glögg å smått å gott! :D Hon är så söt lilla Märtis! Liksom att ligga där och se i hennes ögon, AH lycka!!! Helt magiskt vad de lyckats med. Overkligt. Så julafton till ära ska jag och pappa åka till Bollnäs till syster och hennes familj :) Men ska åka hem på kvällen för att starta upp julhelgens fest med ös! :D Skönt med lite "jullov", ska ju inte glömma bort den tenta som jag ska ha den 20 Januari.. MEN lyckades kamma hem ännu ett C i kursen socialpolitik!! :)



Den här bilden förgyllde HT idag :) som sagt, lycklig! <3

God Jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0