Stockholm

Ja i tisdags åkte jag till mammsen i Sthlm :) var skönt att komma bort för en stund. Åker hem imorgon igen, efter ett besök för att pyssla om mig själv! :D i onsdags blev det en dag på shoppingrunda, lite julklappar, en present till mig och sånt kraffs! Sen har jag börjat nöta ännu en serie.. 90210.. Ja man är ju som förstörd, har spenderat i princip hela denna dag framför det.. Men det får mig liksom lugn, funderar inte så mkt då, så det tycker jag är skönt! Helgen bjuder på jobb och jag hoppas på en utgång också, en lugn sådan såklart, hihi! Jag måste skaffa mig ett nytt motto här i livet, helt klart! Natti :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

kööööt ja blir på re

2011-12-09 @ 23:47:07
URL: http://niclassonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0