floppbollsvm

Ja, nu gjorde Japan precis 3-1.. Nu blir det sjukt tugnt att ta igen för lilla damsverige!

Sitter nu på jobbet, spenderar natten här! Sen imorgon ska jag sova läääänge, för att sen gå på Harry Potter innan jobb igen.

Funderat en hel del nu, får ju reda på om jag kommer in på skola imorgon eller fredag. Jag vet inte ens vart jag vill ta vägen, men jaa. Det visar väl sig! Det skulle ju vara bra att ge sig ut å "live a little" men samtidigt har jag det väldigt bra här, bo hos pappa å det enda jag behöver göra är att städa å handla mat ibland. Kommer inte behöva känna mig urfattig. Men det är ju i väntan på en egen lägenhet med bra läge å billig såklart! Hua mig, det är fan sjukt jobbigt att behöva välja bara sådär.



Typ sådär känner jag just nu, mysmongo blandat med en gorillas funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0