jävla töffelhälg å!

Det blev en två dagars fylla :D Riktigt roligt båda dagarna! Fredagen var mysig med tacos hos Johanna med henne och Anna! Sen kom de lite annat folk å vi drog på böcks! Vaknade på lördagmorgonen att min lillasyster tyckte att jag skulle kliva upp, var helt förstörd.. Men försökte sova nån timme till, men tillslut fick man ju stiga upp. Sen var det bara försöka käka och börja om, å bra gick det trots lite motstånd de första två gröggarna! Sen helt plötsligt var jag askalas efter festen på vallvägen, sköj där assåååå!! Drog på hogges å fick ett par rejält sexiga tofflor, bara älskar dem! Hade det riktigt roligt där inne faktiskt! :) Sedan idag har jag hängt med Johanni, käka hot chili sen nu ska jag försöka sova innan jag ska jobba!

SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0