puuuh

Vart rätt lugnt med uppdateringar här nu, haft lite fullt upp.. Varit ledig två dagar! Haha (: Men tisdagen slutade ju inte direkt som den skulle.. Låg hemma i snängen redo för natten, nä då får jag för mig att vi ska gå ut, askalas blev jag och jobba dagen efter ända till 18, bra tänkt Mikaela, är huvudet dumt får kroppen lida! Men jag tog mig igenom det också :) Sen igår skulle jag lämna in bilen, men redan efter nån timme ringer de och säger att det saknas nått på den nya delen så ska förhoppningsvis få den lagad nästa vecka innan vi åker till yran! Upptäcker sedan att en fjäder är trasig där bak. Nådigt irriterad jag var! Men hängde med Camilla under dagen så vi hade iaf nått att pyssla med, snacka massa skit och klaga på min bil! Åkte sedan hem och kollade SoA, grymt jävla serie! Sedan åkte jag in till stan och sov där, mysigt! (: Så dagen till ära har jag tvättat, skulle försöka hitta orken till att städa nedervåningen också, men, vi får la se om det blir nått med de!

So long!

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA uppdatera oftare tack :D Och du.. Tack för helgen ;)

2011-07-25 @ 23:51:26
URL: http://visslajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0