Försök att ta tidig helg!

Håller tummarna att inget går emot mig så jag får helg redan idag torsdag :D Tänkte ju försöka få igång nån sorts träning jag också då, eftersom jag och Johanni ofta kommer på tal om att vi borde göra de dårå.. Synd att hon har mer motivation än mig, alltså synd för mg, bra för henne! ;D Jag vill liksom bara ha de gött, höhöhö. Livet på ett silverfat skulle va lite gött.. mmmmmm! Hittar ju inget som jag tycker är sådär SJUKAST roligt. Men jag är för lat, jävla kossa man är. Klagar över att man inte orkar, jävla i-lands problem. DÖ.




Frågan är ju kan jag någonsin se ut lite mer som jag gjorde förr i tiden? För jag var mer fit på den tiden... Lite slankare, lite lättare och lite färre saker att tänka på, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0