Snökaos

Ja, och helt oförberedd. Hade tygskorna på mig.. Men det är mysigt :) Gårdagen var faktiskt helt great dag! Min dejt med Johanna var perfekt, bad, mys, middag och slutligen fest med Siggan och Kickan! Fick till och med träffa fucking Adam Tensta, höhö. Jag är ej lika kändiskåt som dom men, fick vara med så snällt ändå :D Idag var det testköra lite i snön då, både för mig och Johanna! Hon skulle jobba, hua mig tack att jag inte jobbar! :D Blev hot chili till lunch, mums! Sen skulle de bli nå mer hämtmat idag som pappsen skulle ta med hem efter hockeyn! Fast vad... hmmmmm! Även att jag fått svar från wizex nu och mitt låtproblem kanske är ur världen snart!!! :D:D:D Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0