efter en vecka med skojsolojs!

Jag och Johanna bestämmde oss i tisdags för att lura Lusth att vi drog till spanien i tre dagar sådär lite snabbt, stjärnan själv gick på det! Tillslut fick vi berätta igår på festen, rolig reaktion kände jag DIREKT! :D Lyckades få med ett helt gäng som gjorde vårt skämt trovärdigt, sen photoshoppade bilder som knäpptes på himlabadet i sundsvall i tisdags! Så underbart kände jag.

Gårdagen var PERFEKT! Fick ta mina första steg in på bolaget, alltså när jag själv betalat iaf :D Sedan vart det gocart, thailunch, nintendo wii, finväder, karbad och slutligen middag och fest med underbara familjen och vänner! Kan inte begära så mycket mer faktiskt! Dagen spenderades i sängen, lite lätt sliten, men klarade mig dennna gång från min vän toan.. Fick en väldigt intressant bok av Johanna igår, "att bota en bakfylla" klockren. Fast dagen till ära var det nog Johanna som behövde den, boken består till mestadels av recept på återställare.

Morgondagen blir det läsning, seminarium på torsdag. LADDA, TAGGA!

Som ett litet avslut på inlägget tänkte jag delge ett litet löfte, jag ska vara nykter två helger i sträck. Heller inget alkoholintag under veckorna får ske.


SO LONG MOTHERFUCKERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0