En JOBBig helg.

En lugn och fin helg kan ju vara det man behöver, men det är fan psykande att inte få sova när man vill.. Men vad gör man inte för pengar. HAHA! :D Två nätter å hela helgen är förstörd. Kvällen spenderades med Anna å Michaela i Annas nya lya, lite tacos innan jag drog iväg på jobbet. Har styrt in ett nytt ljud hos Anna också, grymt :D Enkelt å billigt, woho! Men har fått tid nu på kvällen att finslipa lite på individuella uppgiften, känns som att jag vill vara klar, slut på tankar. Men får fundera några veckor till :) Så på måndag, tisdag och onsdag blir sjukast lugn som det verkar på schemat just nu.. Men däremot har jag slagit vad med Johanna, hon ska ha en alkohol- & ciggfri helg. Vilket även innefattar att hon inte ska befinna sig på krogen. Vilket jag hoppas alla kan hjälpa mig att se till att berätta om hon förmodan skulle smyga ikring där imorgon eller ikväll, OKEJ?! Även om man ser henne med en cigg är det superviktigt att man talar om för mig! Tudelo! PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0