Godkväll

Ja tänkte hylla min nya favoritspårserie, karatefylla! Sjukt rolig, tar fram partysuget i mig, egentligen borde den göra tvärtom men icke! Spenderade kvällen med mina kära vänner, Anna, Bella & Johanna :) riktigt trevligt, med mycket snack! Så rastlös som jag varit den här veckan gör så man blir turbo i allt, tror det borde finnas en stopknapp.. Men tyvärr! Haha hoppas att helgen skojsilojs gör mig lugn, eftersom nästa vecka innehåller ungefär lika mycket som denna gjort, alltså bullbak i princip! Sen kanske det märkts på att jag gjort ett antal blogginlägg också, haha :D Har iaf uppdaterat min iPhone till en ny programvara, 5! Så nu liknar min 4:a 4s:en! Guld! Tråkigt var bara det att apparna jag laddat ner och köpt var borta.. Och att komma ihåg alla de jag köpt och laddar ner var inte det lättaste. Minns iaf de viktigaste som kostade pengar :) drygt att de inte finns nedskrivet på Apple-id vilka appar man betalt för, orka liksom spara alla kvitton. Men aja dagens i-lands problem xD Nattinatti allihopa :) titta min vackra drömfångare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0