Humor på sjuk nivå

Påväg ner till Sthlm raceade vi med en bil.. När vi är inne i Sthlm ringer min telefon och börjar babbla om att jag kört för fort osv.. Personen var från Telia och berättade att de hade samarbete med polisen, detta var min första varning och efter den andra varningen skulle polisen bli inblandad och böter skulle delas ut. Jag börjar bli fundersam.... Tänker "shiiiiit lovar att är det bilen vid raceade mot"....... Mycket riktigt det var dem, det hade luskat ut mitt nr via regnumret, sjukast ändå att farsan står på bilen ändå får dom fram mitt nr. Impad SOM fan. Skratta så vi dog :D typ egentligen som nya mötesplatsen. LYCKLIG, som ska drömma massa bra nu. NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0