addicted

Jajamen, jag tror det! En ny vecka har dragit igång och jag började den med att kliva upp sex imorse, slog igång en film och myste medan de fortfarande var lite mörkt! Helgen var, hur ska man utrycka sig, hmm.. Skoj, men dessa söndagar är jag redan trött på.. Två söndagar irad har jag spytt, alltså så mkt drack jag inte! PSYKANDE!
Nu blir det en lugn vecka, innan jag fyller år nästa lördag! 20års fest tjoho! :D Ska försöka smida ihop nån aktivitet tills dess, vet inte vad jag är sugen att göra för mat.. Kallskuret kanske? Aja, nu ska jag göra mig klar för skola, finslipning av gruppuppgiften! Sedan hem och läsa boken som vi har seminaruim på nästa vecka, har bara en sisådär 250 sidor kvar.. blä.

Anna Lusth, vill tillägna en rad till dig som genomgår något som jag inte kan någonsin förstå. Man behöver inte vara stark jämt, men jag vet att du är det! Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Anna

jag älskar dig <3

2011-09-26 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0