Pretty little liars

Har nu hittat en alldeles för bra serie.. Det är även dags för seriehösten att dra igång snart! Är nöjd som bara den :D Helgen bestod av, som vanligt fest, god mat och älskade vänner! Sedan drog veckan igång med en träff med min klass, eller ja gruppen på studieorten! Riktigt nöjd, allt känns toppen! Var på föreläsning hela dagen idag, teorier i socialt arbete och kritiskt tänkande i socialt arbete! Mycket nya svåra ord.. Men är väl där för att lära sig antar jag? :D Imorgon bär det av till gävle på en annan kurs, pedagogik A. Då får jag träffa Denise och Karin igen, ska bli skoj! Sedan på kvällen skulle det va fest med vikingarna, de skulle på baracken, men om jag ska åka tåg blir det ju så att jag inte hinner vara med :( Får se hur jag känner imorn! Kanske får infall å tar bilen vilket fall.



Ni vet känslan när det känns hela tiden som att det ALLTID saknas någonting? Det finns små saker som poppar upp i huvudet som man önskar man fick uppleva igen, eller bara höra någon säga en sak som bara den kan, som får en att le, skratta och bara vilja leva precis där för stunden.

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0