Efter fest kom heshet

Ja helgen var asbra, Norlie & KKV var asbra, nöjd som fan! :-D Var självklart också in på hogges och det var mkt folk överallt! Kvällen slutade med en Pizza, Johanna och jag som gick hem till henne! Lite för mycket alkohol för damen så hon är en liten cockblocker, men jag är så pryd så det gör inget! Älskar lissom dig mest ändååååå <333333 eheheeheheh! Ja sen när jag vaknade upp igår var rösten lite sådär hes och halvt borta... Jag som ska till Brynäs idag å skrika! För i helvete!!!! Måste nog vara tyst ändå ;( Dagens goda gärning: Köpte en ros av nån som sprang på stan å tiggde pengar till sin familj! Då blev det lite pyssel på lektionen igår!! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0