Funderar

Det har nu gått en vecka sen jag uppdaterat och det har hänt en massa sen dess, såklart. Men det är väl samma lika som alltid, fest, supa och njuta av livet! Tänkte idag när jag var och träffade Johanna på jobbet att söndagarna är så jävla roliga nuförtiden att den där klassiska nervarvningen skjuts upp till måndagen så kommer alla känslor ikapp tills idag. Vilket gav mig en riktigt kass dag på skolan, jag orkade inte engegera mig allt för mycket.. Jag skulle ha behövt sova lite längre och haft helg. Men ett riskbeteende på detta festande har nu uppstått, för påväg till skolan med högsta volym å bas i bilen med en partylåt vart jag sugen på fest. Sjukt, jag till och med tog en snus i nyktert tillstånd, enbart för att jag var less och behövde tänka på annat, jag valde snus? Dubbelmoral på mig själv. Men hellre det än rökning, helt klart. Men absolut egentligen inget av dem.
Så nu sitter jag och funderar vad jag har att erbjuda här, och mest är det väl egentligen funderingar på livet som är i mitt huvud just nu, läser så intressanta kurser så man tänker nästan så hjärnan blir mos. Åh nu vill jag åka och mysa med Märta, men hon sover nog så sött nu. Jag är ju världens stoltaste faster och dessutom ska jag bli gudmor till lillhjärtat! :) En liten dröm som man har är ju ändå det mina andra syskon har, iaf de flesta av dem. Hus, bil och familj med massa äventyr! Men kan tala om att sommaren är lite seg iår, hade behövt den nu. Jobba å bara slippa alla läsmåsten. Springa runt naken å ha det mysigt.
Ikväll kommer det bli en tidig kväll, tänker nog inte ens se BB, får se det imorgon istället. Är helt slut. Men den som väntar på nått gott :) eller kanske inte alls gott, det vet man aldrig med BB.
Sen ett litet curiosa, visst är det väll ändå så att de flesta går ut på krogen, packad, för att få antingen mysa eller ligga? Eller iaf, få ha roligt och bekräfta att man lever och är nöjd med sig själv? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0