Gårdagen

Igår var jag och Johanna på manis och kikade matchen mellan brynäs och skellefteå! Brynäs hade för andra gången chans att ta guld, men icke sa nicke, tiden är inte inne. Ett nytt försök imorgon :) Hann dock inte få biljetter till den matchen, men får kika hemma på storbild istället! Brände rätt mycket pengar igår.. Tror nästan att jag ser mig själv som ett rikt troll, men fallet är ju faktiskt inte så.. Fattig student egentligen! Sedan sov jag hos Johanna och åkte hem imorse för att plugga.. Somnade och sov 3 timmar, bra gjort. Så nu försöker jag ta mig igenom den här boken som jag planerat att läsa ut tills imorn. Då vi har föreläsning om den i Gävle klockan 9. Tröttsamt att kliva upp före morgonen för att ta tåget dit! Men vad gör man inte. På veckorna är jag tänkare och på helgerna är jag motsatsen, eller bara när det gäller vissa saker. Alkohol, vad gör du med mitt liv?
image description
Jag tänker oftast lite för mycket på veckorna, så därför känns det bara som att jag har ett liv på helgerna. Jag tappar bort mig själv i allt tänkande och väntar på att få komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0