Hemma efter en heldag i Gävle :)

Var iväg och hälsade på Sandrii idag, var riktigt mysigt! Hon behövde en bra dag så klart jag ställer upp å försöker göra mitt bästa :) Vi käkade Max och myste hela dagen. Prata och bara hade det gött. Slapp plugga, hihi! Sen följde hon med hit en sväng innan hon tog bussen till Ljusdal. Var ett riktigt skitväder både dit och hem, orka med snö nu.. Får lov att vara allt eller inget, inget jävla blask! Morgondagen kommer spenderas i Ljusdal för att gå på länsdans, jobba å roligt är en bra kombination. Sedan beger jag mig till Evelinas födelsedagsfest för att öka dricktempot och sedan ut på krogen med ett härligt jävla gäng :D Så ha en trevlig helg, för det ska jag ha!
Visst är vi söta?

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack fina du för besöket och för att du får mig att må bra! pusssss

2012-04-22 @ 14:34:32
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0