Lillfredag som Johanna så fint uttrycker sig!

Vaknade före alarmet idag, skönt! Hoppade in i duschen slog igång högsta volym på musiken och bara njöt av det underbara livet! Ska vara på bra humör idag, trots att vintern fått ett återfall. Alla vi som bytte till sommardäck jinxade våren. Ikväll ska jag och Johanna på manis och käka och titta på smfinal hockey! Kan ju gå till historien :D Men först skulle vi panta burkar, har bränt alldeles för mycket pengar den här månaden. Nästa månad ska jag sälja min ka och förutsätter att jag ska tjäna några tusenlappar på att köpa en annan bil. Med absbromsar! Hua, önskar att jag vann 40 000. Inte mer, för det är kul att sträva efter pengar :) Men bara så man kan glassa lite då och då.
image description
Ingen festar som oss mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0