Har haft semester..

Från bloggen alltså! Massor har ju såklart hänt sedan sist! Har bland annat varit i sthlm förra helgen med Johanna och festat, dock knäppte vi typ noll bilder(?) Ingen vet varför... Men det var grymt roligt iaf! Johanna skulle ha kickoff med Jc så vi passade på att köra stenhårt på lördagen innan. Men annars har det varit som vanligt, jobbat häcken av mig, och då jag varit ledig har jag troligen varit med Märta och Fia, sedan såklart tittat på serier. För nå bra väder har det ju inte varit i sommar direkt. Har även betalat räkningarna idag, usch. Men skönt att få de ur världen så fort som möjligt så det inte känns att man har pengar ens, haha. 

Nu till veckan ska jag starta upp skolan igen, andra året here I come. Ska bli skojsigt! Slippa jobba och hänga med Sandri lite meraaaa :D Stolt att jag klarat första året faktiskt, trodde att nått skulle vara sådär halvklart men med lite tur så klarade man ju sig från det också! :) 

Så nu täkte jag ladda upp några bilder från de senaste veckorna, så njuuuut! För det har jag gjort :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

märta är så himla söt! och du är så söt. saknar dig! vi ses nästa vecka om inte tidigare?!!

Svar: ÅH SÖTNOS :D Klart vi ska ses, snaaaaarast! :D
Mikaela

2012-08-29 @ 23:15:13
URL: http://hastan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0