casual thuesday

Hej hallå! Det börjar närma sig allt sånt där roligt på slutet av året! Men vart ska vi fira nyår? Hudiksvall, Sthlm? Kommer bli bäst vilket som, eftersom jag äntligen får träffa min allra bästaste vän! JOHANNA baby! <3 Vi har så mkt att snacka om nu, så tror inte ens att en helg räcker til.. haha. I övrigt gör jag min sista skoldag på onsdag för iår, sen har vi kommit överens i gruppen om lov :D Har funderingar på att åka upp till vemdalen nästa torsdag å dra någon dag i skidbacken med Matilda, var så sjult längesen, förra året, haha. Men det blir liksom en favorit i repris isf :D
Men idag ska jag åka in till stan och handla lite mat och de två sista klapparna med FIa & Märta :) Så måste börja göra mig i ordning, det har blivit mysigare att göra det nu när jag dricker kaffe, som en morgonrutin, kaffe och springa runt i morgonrocken, livsnjutare. Det är faktiskt skönt att plugga, valfrihet. :) Längtar lite tills ikväll också, då blir det eventuellt pyjamasparty, hihi! :)
SO long babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0