God lördagmorgon!

Somnade tidigt igår, helt slutkörd! Hade mysfredag med Vicke, Mats, Fia och Märta :) Tacos, spel å film! Jag orkade inte ens se klart filmen, å den var bra! Vet dock inte slutet, somnade rätt fort när jag väl kom hem. Gårdagen spenderades på skolan i Gävle, hade redovisning, soft sådan.. Sen föreläsning om gerotransendence, som jag varit på föreläsning om förr, en hel dag, när jag gick i gymnasiet :) Så väldigt nyttigt att repetera! Den mest givande föreläsningen på väldigt länge faktiskt. Öppnade upp många tankar :)
I torsdags jobbade jag eftermiddag och kväll, sen åkte jag til Söderhamn och sov där :) närmare Gävle, winwin! Nu till veckan blir det två heldagar, sen är det jullov! Tacka vet jag för det, behövs :)
Mamis side of life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0