Äldre män

Ja tacka fan för att det är sjukt mycket bättre roligare och så med äldre män.. Helgen har varit asbra och vill bara att alla helgen ska vara såhär :D LYCKA! Men tillbaka till äldre män, det är så jävla mycket enklare, dom är ju inte som de yngre som inte ens vet om dom står på jordens ens.. Så jävla stroppiga och dryga snorungar! Det ligger nånting i att killar ligger under tjejers utvecklings nivå. Men som sagt, helgen har varit tipptopp och det lyckades bli en två dagars med 30+ och Nause. Sen bjöds de på hockey också, hockeyluder numera, eheheh... Inte ens tentan som jag hade för nån månad sen förstör helgen egentligen, kuggade. Men nu ska jag ändå bara njuta av hur bra jag haft det i helgen. Men nu tänkte jag bjuda på en liten kärleksförklaring till Johanna:

Lovade ju som sagt att skriva lite sånt romantiskt tjoffs! Men som både du och jag vet så är jag väl inte lika mycket mjukis som förr, vi gillar la mer humor! Men iaf, så vet då inte jag vad jag skulle gjort utan dig. Jag förstår inte hur vi alltid lyckas ha så skojjsigt jämt! Vi är ju inte normal på en fläck men ack så lycklig jag är när vi är vi. Jag trivs liksoooom. Trots att vi har lite sådär olika åsikter så har vi liksom växt in i varandra och kan läsa av varandra, vi e lisssom beeeest! Puss på nosen raring, du luktar gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh sötis! <3 Smickrande bild också :D hahaha! och du....skäggiga äldre män är grejen liksom!

2012-02-29 @ 22:48:51
URL: http://niclassonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0