Resumé

Ja nu har det gått ett tag igen.. Tänkte göra en liten resumé av helgen och början av denna vecka! Helgen var lugnare än lugnast och jag jobbade lördagkväll och umgicks med familjen, grillade ute på isen i solen både lördag och söndag! Även så var jag och hämtade Johanna för en söndag ute i skogen med mig å lafamilia! :) Riktigt uppskattat <3 Måndagen tillägnade jag plugg, läst ut en av böckerna som tentan ska va på. Hann också klippa mig, endast topparna dock, nu ska de sparar :) Gårdagen jaaa hmmm alla fjärtans dag, var jag och Johanna på bio, hamilton! Lagom bra tycker jag då.. Fick iaf en present igår, en ask gelehjärtan som jag hämtade ut på hemköp från telia. Snäll dom EEE! :D Idag så var det föreläsning hela dagen innan jag å såklart Johanna drog på hockey, gratisbiljett katching! :D En tradition snart.. eheheh. Tänkte lägga upp lite bilder så det lyser upp livet lite.

Pontus nya lya!


Sover så lugnt i vagnen :)

Happy face, ehehehe

Äntligen har man ett rejält kort på far å son!

Peppson i skoterdräkten! ;D

TYNGASTE MAN EH

Märta kan vara den sötaste tjejen! <3

Efter bilden... Den före behåller jag för mig själv.


Tuff brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0