Slut på helg!

Mår lite bättre nu, efter lite sömn så! Har bara en lite daldipp, kan ju bero på att jag har tenta på fredag åså.. Så kanske blir rejält tentakalas nästa helg på NAUSE :D Hoppas på de. Dagen har spenderas i soffan, sen blev det gomiddag, ädelostsås med kött å potatis! Just nu sitter jag på jobbet och väntar in BBpremiären, har ju 24/7 :D NÖJD! Så inatt blir det bb och plugg, så dutti jaa! hihi. Men matchen igår var toppen, fifan brynäs vann! :D Jävla känsla de är att va på plats!!


Har också lite roligt att se framemot när jag å Johanna drar till sthlm, får träffa mammsen och sen knäppa modellbilder igen, ska bli kul! Sminkad av nån annan, GULD :D eheheh.
Håll tummarna för att det går bra för mig på tentaplugg och tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0