Ångest

Jag har lite släng av ångestbomb i mig just nu. Provet var uppdelat i tre och vardera var 10 poäng totalt, för att bli godkänd behövdes 5 från varje del, kruxet är att det var bara två frågor per del, alltså 5poängsfrågor. Jag känner attt jag körde första delen och det blev nog bara kattskit. Men ska försöka släppa detta och hålla tummarna att jag klarade mig, för det hade varit så skönt, hoppas åtminstone att jag bara behöver göra komplettering. Nu förstår jag varför föregående klasser haft det tufft i den här kursen.. Oavsett hur många poäng den varit på! Men ikväll blir det karbad ölkorv å vattenpipa, tack gode gud att de är helg! Ny kurs på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0