Idioti

Jag önskar allt som finns i världen har en stängavknapp. Just nu skulle det vara den jävla fittiga idiotfläkten som låter högre än en industridammsugare! Hur fan i hela helvetet kan en dator ha en sån högljudd fläkt?! Men snart är detta jobbpass över och jag ska åka heeeeem och sova, minst till klockan efter två! Sen mot kvällen ska jag roa mig lite, de är jag värd efter all läsning. Måste försöka trycka ner de som kommit in i mitt huvud så det får plats med mer till veckan. Har även suttit och spanat in utlandsresor, i sommar drar vi. Kanske till Sunny beach igen?! Satt och spanade in kartor för bästa location för hotell/fest/relax/beach. Vart så jävla sugen, helt sjukt. Skulle kunna åka dirr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0