Otroligt

Att in gamla dator funkar MYKCET bättre än den nya, det är ju skandalöst! Önskar att mina kursböcker hade kommit så jag kunde läsa lite om strukuralism, funktionalism och Karl Marx/Marxismen. Men den som väntar på nått gott väntar alltid på BOKUS. Dom tar alltid lång tid på sig, helt otroligt. Så dagen spenderas med att oroa sig lite för föregående tenta och den kommande.. Men en sak i taget, tjohej! Har nu gett mig in i the walking dead träsket, och ska troligen börja kolla på dexter. Det kommer sluta illa. HEHE.


Blir du inte lite sugen här då Johanna? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanniii

hehe jo lite sugen blir jag allt! ;)

2012-01-31 @ 18:43:31
URL: http://niclassonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0